فتونیکس

فتونیکس

فتونیکس

فتونیکس

شعر دلتنگی

شعر دلتنگی

شعر در مورد دلتنگی ، شعر دلتنگی ، شعر در مورد دلتنگی یار ، شعر در مورد دلتنگی دوست

در این مطلب از سایت جسارت سعی کرده ایم حدود 100 شعر از اشعار زیبا را در مورد دلتنگی برای شما تهیه نماییم.برای دیدن این اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید

به نام خدائی که هستی را با مرگ، دوستی را یک رنگ

زندگی را با رنگ، عشق را رنگارنگ، رنگین کمان را هفت رنگ

شاپرک را صد رنگ، و مرا دلتنگ تو آفرید . . .

شعر در مورد دلتنگی

گـاهـی در ذهـنـم

آنــقــدر واقـعـیــت داری

کـه دسـتـهـایـم هــوایت را در آغـوش می گــیـرد …

شعر در مورد دلتنگی برای دوست

تنهایی و دل تنگی هایتان‌ را پیش‌فروش نکنید

فصل‌اش که برسد به قیمت می‌خرند . . .

شعر در مورد دلتنگی یار

آدم خوب قصه های من

دلتنگت شده ام !

حجمش را میخواهی ؟؟؟

خدا را تصور کن …

شعر در مورد دلتنگی کربلا

دلتنگم…

مثل خیلی از روزهای زندگانی ام.

این روزها هیچ کس شریک غم و دلتنگی آدمها نیست؛

تنها همدم تنهایی ها و بی کسی هایم، یک قلم و چند ورق کاغذ تا نخورده است.

اگر روزی کاغذهایم تمام شوند چه کنم؟!!!

شعر در مورد دلتنگی برای پدر

خدایا

این دلتنگی های ما را هیچ بارانی آرام نمیکند

فکری کن

اشک ما طعنه میزند به باران رحمتت . . .

شعر در مورد دلتنگی مادر

یارم از بهر فراقت به کجا سر بزنم

شوق دیدار تو دارم ، به کجا پر بزنم ؟

شعر در مورد دلتنگی دوست

سرما نیست……!!!

دلتنگیه توست که به لرزه انداخته

چهار ستون دلم را ….

شعر در مورد دلتنگی پدر

دلتنگم مانند نقطه چین هایی

که هیچ وقت به هم نمی رسند….

شعر در مورد دلتنگی و تنهایی

گاهی چقدر دلم برایت

تنگ می‌شود…

می‌دانی!؟

می‌گویم گاهی اما،

این گاهی‌ها عجیب بوی

همیشه می‌دهند!

شعر در مورد دلتنگی امام زمان

دلتنگى‌ یعنی…

جاذبه برعکس شود؛

وزن زمین

روی دلت سنگینی کند..!

شعر درباره دلتنگی برای دوست

دِلتَنگـــی هَمـــون اَشکیـِــه کـِـه

رو کِتــابـِـت میــریــزه وَقتــی

مَثـَـلا داری دَرس میـخــونــی !

شعری در مورد دلتنگی دوست

دلتنگى‌ محله ای ست پر ازدحامِ یادت

که در شلوغی اش نه تنها تو را پیدا نمی کنم ،

که خود را هم گم میکنم …

شعر درباره دلتنگی یار

شرمسار دستان توام

وقتی به جای دستان من

قلم در دست می‌گیری

تا بگویی دلتنگى‌!

شعری در مورد دلتنگی یار

اینکه یواشکی دلتنگش باشی

خیلی بهتر از اینه که بهش بگی

و هیچ جوابی نگیری …

شعر درباره دلتنگی کربلا

به گمانم ” یادت ” پنجره ی احساسم را می کوبد

چرا که . . .

در دلم هوای دلتنگى‌ به پاست . . .

متن خفن در مورد بی قراری

گاهی آدم ها دلگیرند و دلتنگ

آرام میخزند کنجِ اتاق شان با یک بغل تنهایی ؛

گاهی تا اطلاع ثانوی تعطیل اند ؛

لطفا بعدا مزاحم شوید

شعر در مورد دلتنگی برای کربلا

همــه چــیـز بــا تــو شــروع شــد !

امــــا هــیـچ چــیـز بــدون تــــو تـمــام نـمـی شـــود ,

حـــتـی هــمـیـن دلــتـنـگــی هــای مـــن!

شعری در مورد دلتنگی مادر

نه فقط من به  تو دلتنگ

که در باغچه هم

لاله از داغ تو

دندان به جگر مى‌گیرد

شعر در مورد دلتنگی برای مادر

گلوی آدم را

باید گاهی بتراشند

تا برای دلتنگی های تازه جا باز شود

دلتنگی هایی که جایشان نه در دل

که در گلوی آدم است

دلتنگی هایی که می توانند آدم را خفه کنند . . .

شعر زیبا درمورد دلتنگی مادر

تشنه که میشوم

سرمیکشم دلتنگیت را

بغض بالا می آورم . . .

شعر درباره دلتنگی مادر

از ایـنجـا …

کـه  هـسـتـم,تا انـجا کـه تو هـسـتی…

وجـب بـه وجـب..

دلـتـنـگـم…!

شعر در باره دلتنگی برای دوست

حوصله ام برفی ست!

با یک عالمه قندیل دلتنگی,

از گوشه های دلم آویزان!

آهای!

کافی ست ” کمی “ها  کنی که ” آب”شوم!

شعر درباره دلتنگی دوست

دلتنگی یعنی؛

خیره شدن به سنگ فرشی

که قدمهای تو را زیارت کرده …

محمد مهدور

شعر نو درباره دلتنگی دوست

دلتنگی ام را

به سفر گره می زنم…!

تاجاده

یاد تو را

درمن گم کند…!

شعر درباره دلتنگی پدر

دلتنگی هایــــَم را زیر بغـل زده اَم!

نشسته اَم در انتظار ِ روز های ِ مبـادا…

سهم من از تــو ،

همـین دلتنگـی ها ییست که . . .

بی دعوت می آینـد
و
خیال ِ رفتن نـدارند…

شعر درباره دلتنگی و تنهایی

یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه…

بدی هاش یادت میره….

نامردیش یادت میره…

بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره…

وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره…

فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه…!

همین…

شعر در مورد دلتنگی تنهایی

نمیدانم چرا ،

اما برایت سخت دلتنگم

در این مسلک که صورت های بی احساس بسوی قلب های ساده می تازند

من اینجا در صف مرگ شقایق ها برای رنگ چشمان تو دلتنگم . . .

شعر دلتنگی

فصل عوض می‌شود

جای آلو را

خرمالو می‌گیرد

جای دلتنگی را

دلتنگی

شعر دلتنگی کوتاه

از بس که گفتم دلم تنـــگ است،

دهانـــم گشــــاد شد ! !

شعر دلتنگی عاشقانه

ساز دلت که کوک نباشد …

فرقی نمی کند کجا باشی !

سرزمین مادری ؛ یا خانه پدری

هر دو یک رنگ دارد،

رنگ دلتنگی

شعر دلتنگی دوست

کاش دفتر خاطراتم

چراغ جادو بود

تا هر وقت از سرِ دلتنگی

به رویش دست میکشیدم

تو از درونش

با آرزوی من بیرون می آمدی!

شعر دلتنگی برای دوست

دلـــــم تـــــنگ اسـت ..

تـــــو بــــــیـا بــــشـکـاف !

و دوبــــــــاره ، کـــوک بـــزن !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.