فتونیکس

فتونیکس

فتونیکس

فتونیکس

التهاب چشم و بابونه

التهاب چشم و بابونه

بابونه در درمان عوارض ضد التهابی، ضد التهابی و ضد میکروبی برای درمان بیماری ملانین بسیار موثر است. خواص آرام بخش و تقویت کننده آن باعث کاهش قرمزی، سوزش و خارش در زیر چشمها می شود. یک قاشق چایخوری گل بابونه خشک را در یک لیوان آب جوش تصفیه شده ریخته. شیشه را بپوشانید و آن را به مدت 5 دقیقه بگذارید. آن را صاف کنید و آن را در دمای اتاق سرد کنید. برای تمیز کردن چشم ها و چشم ها از این راه حل هر روز، هر چند ساعت چند بار استفاده کنید. شما همچنین می توانید کیسه های چای بابونه را داخل یخچال قرار دهید و آنها را در پلک های بسته خود نگه دارید تا کمتر از 10 دقیقه برای کاهش تورم چشم ها. از این درمان چند بار در روز استفاده کنید.
التهاب چشم و سرکه سیب

معجزات سرکه اپل در درمان چشم صورتی. اسید مالیک در سرکه سیب غیر پاستوریزه به عنوان یک عامل ضد میکروبی عمل می کند که در درمان عفونت های باکتریایی موثر است. سرکه سیب حتی مایعات عفونی را از بین می برد و روند درمان را بهبود می بخشد. 1 یک قاشق چای خوری سرکه سیب سیب نوشابه را در یک لیوان آب تصفیه شده مخلوط کنید. 2 توپ پنبه را در این محلول خیس کنید. 3 استفاده از آن برای تمیز کردن قسمت های بیرونی چشم. 4 هر چند ساعت یکبار تکرار کنید.
التهاب چشم و شیر مادر

این روش در جلوگیری از چشم صورتی، به ویژه در نوزادان بسیار موثر است. شیر شیر حاوی آنتی بادی های خاص، به خصوص ایمونوگلوبولین E است که مانع از برداشتن باکتری های عفونی از روی سطح مخاطی چشم می شود. در واقع، رشد باکتری ها را محدود می کند و به سرعت به عفونت کمک می کند. 1 مقدار کمی شیر را به یک ظرف اضافه کنید. 2 با استفاده از یک خط چشم پاک کننده، 2 یا 3 قطره شیر مادر را در چشم های عفونی قرار دهید. 3 هر دو ساعت یا هر زمان که لازم باشد، تکرار کنید. شیردهی نیز در درمان عفونت در گوش نوزادان مؤثر است.
نکاتی درباره التهاب چشم
Image result for ‫توضیحات التهاب چشم‬‎

چند بار در چشم خود، آب سرد را بشویید تا آن را تقویت کنید. با استفاده از قطره های بدون نسخه، شما می توانید علائم مرتبط با عفونت را حذف کنید. چشمان خود را حداقل دو بار در روز با glabra خالص بشویید. شما همچنین می توانید از گل رز به عنوان یک قطره چشم استفاده کنید تا از خارش چشم برطرف شود؛ مقدار کمی شامپو کودک را با آب رقیق کنید و به آلودگی چشم کمک کنید. در حالی که چشم ها آلوده می شوند، از لنزهای تماسی استفاده نکنید؛ چشمانتان را لمس نکنید اگر شما نشسته اید، چشم های خود را لمس نکنید؛ حوله ها یا ورق های خود را برای جلوگیری از عفونت ندهید هنگامی که شما آلوده می شوند، آرایش چشم را انجام ندهید، از آرایش دیگر استفاده نکنید و از آرایش خود استفاده نکنید دیگران، ضد عفونی کننده های دست، پاک کننده ها و غیره را ندهید. برای ضدعفونی نگه دارید و از اسپری ها استفاده کنید؛ اگر چشمان شما در عرض چند روز آلوده شوند، به پزشک خود مراجعه کنید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.